​​​​​​

​​​​​​از کجا شروع کنم به گفتن؟

از اونجایی که خنده ت شد آرامش بخش ترین ملودی دنیا؟

از اون جایی که چشمات شد آروم ترین ساحل دنیا؟

از اون جایی که دستات شد درخشنده ترین بلور دنیا؟

از کجا شروع کنم؟

نمی دونم..

برام مبهم شده،

تغییر کردم..

عشقت بالغم کرده،

تغییر کردم..

عشقت مجنونم کرده،

تغییر کردم..

عشقت کورم کرده!

من تغییر کردم..

این من نیست،

شیش ماهه بزرگم کردی!

شیش ماهه داری وجودمو کنترل می کنی.

من اراده ای ندارم.

این تویی که داری کنترلم می کنی!

قلمم به حرف اومده،

شور نوشتن دارم.

قلبم..

بیشتر از هر موقعی دلش میخاد برات بگه

بگه از عشقی که بینهایت بینهایت هاست..

توی کوچه پس کوچه های ذهنم پرسه میزنی، 

من به دستت اوردم.

خودت و نگاه کن!

برای منی،

تمامت برای منه!

تاوان داشتنت و باید بدی،

وقتی مال من شدی..

وجودت و اسیر می کنم؛

نمی زارم کسی حتی حق دیدن چشمات و داشته باشه.

نابود می کنم کسی رو که نگاهش برای تو باشه!

زنجیرت می کنم تو قلبم که حتی نتونی بیرون بری..

تو قلبم و کنترل می کنی و من کل وجودت..

عشق من ترسناکه.

وقتی چیزی و بخام،

خدا هم نمی تونه باعث گرفتنش بشه!

سیل

زلزله

سونامی

طوفان

هیچی

حتی اگه بخواد از درون نابودم کنه تا پست بدم؛

تو الهه ی منی!

نمیزارم بگیره سهمی که برای منه،

باهام همراه شو

عطر یاس من

رز سرخ من

هارمونی عاشقانه ی من

طلوع صبح قلب من

روشنایی دیده ی من

ماه شب های من

ستاره ی امید من

بخون باهام،

حرف عشق و بگو

باهام بخون..

باهام همراه شو!

ما از کوچه پس کوچه های عشق می گیم.

بخون برام..

قلبم نیاز داره با صدات نوازشش کنی.

بخون برام بزار کل وجودم صدای شیرینت رو در بر بگیره!

تو فقط لب بزن تا جون بدم برای تک تک اوا هایی که از دهنت بیرون میاد.

قوی تر از هر زمان،

ادامه میدم!

تو فقط بخون برام.

اره تو دلیل های منی برای این زندگی،

اره تو همون نور امید کرم شبتابی..

با اهنگم همراه شو پریزاد

همراه شو و نپرس چرا!

نپرس کجا

نپرس کی

فقط بخون باهام

بوی گل میاد!

دختر جون این عطر توعه؟

اطرافت عطر یاس پخش شده.

یه طورایی آشناس

تو هم با این عطر می خوابی؟

چون خیلی بدجنسم

می خوام کل قلبت و تصاحب کنم!

نگران نباش..

شاید تو کل این دنیا رو مال خودت کنی،

اما منم تو رو مال خودم می کنم.